2016. április 23., szombat

NAGYON-NAGYON FONTOS!

Sziasztok, arra az elhatározásra jutottam, hogy törölni fogom a részeket. És egy újba kezdek bele, amiben persze Justin lesz a fő szereplő. A részeket előre megfogom írni, és nagyon hosszúak lesznek, heti 2-3 alkalommal fog jönni. Ebben az időben sok mindent történt velem, ezért nem voltam elég hosszú ideig. Életemben elsőnek szerelmes voltam és teljesen pofára ejtettek mert kis növésű vagyok, meg "fekete" a hajam. Az a vicc h vannak nálam kisebb emberek, a hajam meg nem fekete hanem barna. -.- Ennyit a szeremről...
Az új történet egy mexicoi családról fog szólni ahol 3 fiú testvér van. Nem mexicoba fog játszódni. A páratlan számok Justin szemszögéből lesznek, és a párosok a lány szemszögből. A végén pedig egy előre tekintés.
Jövő hónapban jelen meg az első fejezet! 
Sok vélemény kérnék hogy érdemes lenne e.
xoxo.

6 megjegyzés:

  1. szia! Szerintem az ötlet jó, viszont ezt a páros,páratlan dolgot nem értem :))):DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia, annyi hogy pl. az első rész Justin szemszöge, a második meg a lányé akinek a nevét meg nem tudom xD és így folytatódik, felváltva.
      xoxo.

      Törlés
  2. Szia!Szerintem is jó ötlet!Várom az első részt:)

    VálaszTörlés
  3. Drága Sweet Girl-em!
    Nem tudom miért törölted a részeket,mivel én imádtam.De megértem ha neked nem tetszett,mert úgy érzed ennél többre is telik tőled.A saját írásod így te döntesz.:)
    Minden esetre én imádtam,és kíváncsian várom az új történetet.
    Biztos vagyok benne hogy nagyon jó lesz.Mindenképpen vágj bele mert tehetséges vagy❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristenem! Nagyon-nagyon szépen köszönöm.
      Nagyon cuki vagy, tényleg köszönöm.
      Úgy hiszem az új történet 100x is jobb lesz.
      Még egyszer köszi ❤
      xoxo. ❤

      Törlés